Szubjektivitás alert! Azaz mire számítunk az Autó, Motor & TuningShow motoros részlegén.
Ítéletet hoztak a súlyos kimenetelű kettős motorbaleset ügyében. De mi történt? Mármint mi történt akkor, ha tovább látunk a gyorshajtáson?
Yamaha és Harley-Davidson uralom a Totalbike szubjektív, 2023-as kedvencségi versenyén.
Az R 1300 GS-sel bemutatta a BMW a Telelever EVO futóművet is. De mi is az?
Üvöltő négyhengeres motorok, spanyol versenypálya és egy szomorú mese, hogyan nem mentem egy métert sem az új ZX-4RR-rel.
Idén szeptemberben 100 éves a BMW Motorrad, megemlékezünk azokról a motorokról, amik a mai napig hatást gyakorolnak a bajor motorgyártásra.
Augusztus 26-án a motorosok ezerszámos jelenléttel bénították meg Visegrád közlekedését.
Az R18 formája döbbenetes, ezek az egyedi gépek pedig ráhajítanak egy nagy lapáttal.
Visegrád mindannyiunk ügye, nem hagyhatjuk elsüllyedni.
CE 04 és F 900 XR menetpróba Parádfürdőn, az új szerelmek és a rideg kiábrándulások helyszínén.
Érdemes végignézni a fotókat: aki ezt csinálta, az tényleg esélyt sem hagyott.
A lettországi motorgyártás emlékét ápoló, kalandvágyó közösség klubtalálkozóján jártunk.
Motoroznál egy kört, de visszaérnél a vasárnapi ebédre? Íme néhány kevésbé elhasznált ötlet Budapest környékén.
Hat halálos áldozat, döbbent arcok, negatív vélemények, és baljós jövőkép, leginkább ez jellemezte a 2022-es Man-szigeti TT-t.
Bár papíron az új hétötvenes Honda Hornet műszakilag visszalépésnek tűnik, valójában a kategória élére érkezett. Elmondjuk,miért!
A Ginger Hall mögötti erdei úton egy viskót pillantottam meg, majd bevillant, hogy a Királynő bizony itt tengeti napjait a nyári időszakban.
Sebestyén Peti közel két szezont húzott le a világbajnok csapatnál, de végül üres kézzel távozott. A kritika szüntelen, sokan mégis figyelmen kívül hagyták a körülményeket.
A bringánál is jobban megkönnyítette a városi közlekedést, nagyon hamar hozzászoktam, hogy gyorsabban, egyszerűbben vagyok ott mindenhol, mint autóval.
A Rossi-akadémia jeles növendéke az olaszoknak tizenkét, a Ducatinak tizenöt év után hozott újra sikert.
A Fotelmotorost megérintette a jövő szele: az Energica az első elektromos motorgyártók egyike, az Experia pedig az első elektromos túragépük. Hasra estünk tőle? Az árától biztosan.
Tizenöt év kellett a Ducatinak, ötven pedig az olasz versenyző – olasz motor kombinációnak, hogy újra világbajnok legyen. Az 1972-es MV Agusta – Agostini páros után 2022-ben Bagnaia és a Ducati hódította el a címet.
A ducatis gyülekezet ismét kitett magáért, és bár a trófea csillogása már tükröződhet Bagnaia szemében, Valencia lesz a hely, ahol annak érintése is megtörténhet.
Minek meséket írni a motorhirdetésekhez? Illetve valóban minden motor le van szervizelve eladás előtt? Csak szólunk, az olajcsere nem extra.
Megőrülsz - megvadulsz, olyat mentek Ausztráliában. Szavak nincsenek, csak a guminyomok, és a versenybenzin illata.
Félresikerült előzés és figyelmetlen autós is van az okok között, mondja egy kutatás.