Totalbike Vakbarát Hírportál

Hírek

Pengeéles túraenduró lett a KTM 790 Adventure tanulmány

2017. november 9., 10:15 Módosítva: 2017.11.10 16:01
27

A szériakész 790 Duke mellett az EICMA-n a KTM bemutatta a következő nagy sláger előzetesét, a 790 Adventure R tanulmányt. Az alapok azonosak, a térhálós vázba az új, 799 köbcentis, soros kéthengeres blokkot csavarozták, ami várhatóan gyengébb lesz, mint a Duke-ban - ott 105 lóerőt tud, az Adventure-ben valószínűleg 95 lóerő körüli teljesítménnyel lehet számolni, közepes és alacsony fordulaton viszont robbanékonyabb lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Husqvarna fogja gyártani a legvagányabb flat trackert

2017. november 9., 10:15 Módosítva: 2017.11.15 06:17
94

A Husqvarna az Instagramon pattintotta el az új Vitpilen 701 beharangozóvideóját, amely alapján számíthatunk a gyártásra kész retrofuturisztikus café racerre.

A progressive return to how riding a motorcycle was always meant to be #Vitpilen701 #EICMA2017

Husqvarna Motorcycles (@husqvarna1903) által megosztott bejegyzés,

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült a harmadik kompresszoros Kawasaki

2017. november 8., 15:29 Módosítva: 2017.11.13 16:30
101

A H2 és a H2R után megérkezett a Kawasaki harmadik kompresszoros motorja, a H2 SX, amely minden idők leggyorsabb sport-túra motorjának ígérkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egylőre csak tanulmány a 700-as Ténéré

2017. november 8., 13:49 Módosítva: 2017.11.13 11:58
11

A tavaly bemutatott Yamaha T7 tanulmány után idén lelkesen vártuk az MT-07 alapokra épített keményvonalas túraenduró szériaváltozatát, de csak egy újabb tanulmányt kaptunk - a Yamaha Ténéré 700 World Raid-et. 

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW visszavág a Hondának

2017. november 8., 12:45 Módosítva: 2017.11.14 06:30
70

A Honda új Gold Wingje nem maradhatott válasz nélkül, a BMW nem hagyhatja, hogy az amerikai piacon ne legyen egy hasonló túraóriása - ez lett a K 1600 Grand America. Az új modell a tavaly bemutatott K 1600 B és a K 1600 GTL keresztezéséből jött létre - egy bagger magas szélvédővel és topcase-zel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez a KTM 790 Duke

2017. november 8., 11:14 Módosítva: 2017.11.13 11:58
72

A KTM 1290 Super Duke R-t csak Beast-nek, azaz fenevadnak hívták, a 790 Duke-ot pedig csak The Scalpelnek, vagyis szikének becézik. A teljesen új blokk 799 köbcentis és soros kéthengeres, a teljesítménye pedig 105 lóerő (@9500), amelyhez 85 Nm (@8000) csúcsnyomaték tartozik. A motor menetkész tömege parádés 189 kiló, szárazon pedig mindössze 169 kiló. A KTM szerint ez a kategóriában a legjobb súly-lóerő arányú motor.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Honda rendesen odaver ezekkel a belépő műfajnak

2017. november 8., 10:04 Módosítva: 2017.11.10 12:05
77

A Honda kapásból tripla bőrt húz le a Neo Sports Café tanulmányról - egyszer ugye ott van a nagyszínpados produkció, az új CB1000R, de egyből mellette fellép az új CB125R és CB300R. A kis CB-k nagyon hitelesen adják vissza az ezres vonalait: ledes fényszóró, fordított villa, színes kijelző, radiálisan rögzített féknyereg - rengeteg igényes részlet stimmel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Anyám, mit gurított a Moto Guzzi

2017. november 7., 16:32 Módosítva: 2017.11.13 11:58
265

Valószínűleg Hook kapitány is egy kezén meg tudja számolni, hány embernek hiányzik a Moto Guzzi Stelvio - különleges jármű volt, de sem formájával, sem műszaki megoldásaival nem tudta felkelteni a vásárlók érdeklődését. A Guzzi tanult a hibából, és megszületett a V85.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez a kis gyösz a Honda leghitelesebb retró tanulmánya

2017. november 7., 14:56 Módosítva: 2017.11.09 12:13
36

A Honda MSX125-ről nem tudom, hogy miért és kinek építették, és valószínűleg az egész európai piac így van vele: az ős-Monkey hiába hatalmas kultusztárgy, de a modern változatával nem tudott mit kezdeni a közönség. A Honda vette a lapot, és idén előálltak egy retró Monkey-tanulmánnyal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült az Africa Twin hardcore változata

2017. november 7., 14:56 Módosítva: 2017.11.12 16:30
174

A Honda tegnap bemutatta az Africa Twin hardcore világjáró változatát, a rendkívül hosszú nevű Africa Twin Adventure Sports-ot. A 2018-as modellfrissítést az alapmodellhez hasonlóan ez is megkapta, tehát az új lábtartókat, az új műszerfalat, a három gyújtástérképet tartalmazó üzemmódkapcsolót, a hétfokozatú kipörgésgátlót, az átdolgozott kipufogót és a líthiumos akkumulátort az alap és az Advenutre Sports modelleken egyaránt megtalálni. Ezeken felül a 2018-as modelleknél belenyúltak az airbox-ba és a blokkba is - az előbbi a középfordulati reakcióknak tesz jót, az utóbbira pedig a könnyebb kiegyensúlyozótengely miatt volt szükség.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ducati Multistrada 1260: a több az jobb

2017. november 7., 13:46 Módosítva: 2017.11.10 12:05
94

Nagy meglepetést nem okozott a Ducati Multistrada 2018-as továbbfejlesztése, de ami eddig csak pletyka volt, most már tény: az olasz túraenduróba beépítették az XDiaval 1262 köbcentis, változó szelepvezérlésű V2-esét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem láttuk jönni: itt az új Honda CB1000R

2017. november 7., 11:45 Módosítva: 2017.11.09 17:40
115

A Honda Neo Sports Café tanulmány felemás érzéseket ébresztett: a dizájn tetszett, modern és letisztult formáival felkeltette az érdeklődést, de nagyon úgy tűnt, hogy egyszeri tanulmány marad csak. Erre itt a széria változat, ami nem más, mint a 2018-as CB1000R.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rendesen megfésülték a Tigriseket

2017. november 7., 11:04 Módosítva: 2017.11.09 17:53
32

A Triumph óvatosan frissíti 2018-ra a Tiger vonalat. A 800-asok változtatásai nem látványosan, de attól még ez a ráncfelvarrás túlmutat az új szín + kicsit élesebb idomok szinten. A blokk ugyan nem változik, ahogyan a 95 lóerős teljesítmény sem, de rövidebb lett az egyes fokozat, illetve az elektronika hangolásának köszönhetően közvetlenebbül reagál a háromhengeres. Átdolgozták a kipufogót is, illetve az öt fokozatban állítható szélvédő is új.

Távolról sincs vége, olvasson még

Felhergelték a Ducati közepes sportgépét

2017. november 7., 10:07 Módosítva: 2017.11.10 12:05
71

A Ducati 959 Panigale Corse az olaszok középsúlyú sportmotorjának 2018-as, különleges kiadása, már ha egy majdnem ezres sportmotort hívhatunk középsúlyúnak. Az új modell a Ducati GP motorjainak színsémáját idézi, de ennél sokkal fontosabbak a technikai fejlesztések.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy béna név és egy atom fényezés

2017. november 6., 16:25 Módosítva: 2017.11.09 12:13
3

A 2018-as évre finoman frissítették a Ducati Scrambler Desert Sledet egy új fényezéssel, melyet Shining Black-nek (ragyogó fekete) kereszteltek, viszont amennyire béna a név, akkorát üt maga a szín. Túlzás nélkül mondhatom, hogy ez a valaha volt legjobb retró fényezés a Ducatinál. Egyszerűen magyarázni sem vagyok hajlandó, elég ránézni, és egyértelmű lesz, miért ez a király:

Távolról sincs vége, olvasson még

Bemutatták a Ducati Scrambler 1100-at

2017. november 6., 15:27 Módosítva: 2017.11.09 17:53
37

A Ducati a Panigale V4 mellett bemutatta a Scrambler 1100-at is, ami kapásból három modell: az alapváltozat mellett egy Special és egy Sport kivitel is lesz 2018-tól.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez a Ducati Panigale V4

2017. november 6., 13:51 Módosítva: 2017.11.10 11:08
18

A Ducati új modellje történelmi mérföldkő, ha a limitált kiadású MotoGP-replika Desmosedici RR-t nem számoljuk, ez a cég első négyhengeres sportmotorja. A blokk 1103 köbcentis, a legnagyobb teljesítménye 214 lóerő, csúcsnyomatéka pedig 120 Nm. Azonban ha felteszünk rá egy titán Akrapovic dobot és hozzáhangoljuk az ECU-t, akkor már 226 lóerőt préselhetünk ki belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárgott a KTM 790 Adventure

2017. november 6., 13:03 Módosítva: 2017.11.08 17:55
74

A napokban mutatják be a KTM közepes túraenduróját, de már a bemutató előtt kiszivárogtak a képek. A fotók gyáriak, a háttérből sejthető, hogy a Kiska studiójában készültek, viszont a rajta látható motor még nem a szériaváltozat - a sorozatgyártott 790 Adventure fényszórója nagyobb lesz, valamint lesznek rajta visszapillantók, irányjelzők és rendszámtábla tartó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ha a sima Multistrada már kevés

2017. október 27., 17:14 Módosítva: 2017.11.07 10:17
35

Öt újdonsággal is készül 2018-ra a Ducati. Ezek közül a  Monster 821  frissítését és a  Panigale V4-et  már láttuk. Most újabb két modellről tudhatunk meg többet.

 

Távolról sincs vége, olvasson még

Szabályokkal próbálják megtörni a Kawasaki uralmát

2017. október 27., 12:12 Módosítva: 2017.11.08 10:05
58

A Superbike világbajnokság az elmúlt években egyetlen dologról szólt: sikerülhet-e megvernie a Ducatinak az elképesztő fölényben lévő Kawasakit? Mivel a válasz folyamatosan nem volt, a versenyek végeredménye kezdett némileg elsivatagosodni, ezért a szervezőbizottság fontos szabálymódosításokat jelentett be.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Suzuki is megcsinálta a maga café racerét

2017. október 27., 11:02 Módosítva: 2017.11.07 16:34
111

Egészen biztosak lehetünk, hogy a Suzuki készül egy-két újdonsággal az idei EICMA-ra, és ezek közül egy már biztos, az SV650X - éppen az a modell, ami égetően hiányzik a Suzuki kínálatából, egy népszerű utcai modell némi vintage esztétikával.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lesz a robogók Toyota Priusa

2017. október 26., 16:55 Módosítva: 2017.11.07 13:47
405

Ha tíz év múlva bárki megkérdezi tőled, hogy a villany- és hibridautó-buzéria mikor terjedt át a motorok világába, jusson eszedbe, hogy 2017 október lesz a helyes válasz. Próbálkozások eddig is voltak, azonban a Honda most mutatta be a PCX Electric-et és PCX Hybridet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lesz a legpengébb A2-es sportmotor

2017. október 26., 14:20 Módosítva: 2017.11.01 11:58
92

A kilencvenes években elárasztották Magyarországot a négyszázas, belpiacos japán motorok, melyeknek külön bajnokságot írtak ki (jellemzően a Kawasaki nyert, ugyanis azt forgalmazták Európában, ahhoz volt alkatrész). Japánban azóta is virágzik a műfaj, egy ottani előírás miatt ugyanis ez egy külön kategória. Viszont az új Kawasaki Ninja 400-at szokatlan módon világpiacra szánják.

Távolról sincs vége, olvasson még

Modern café racer Honda módra

2017. október 26., 09:52 Módosítva: 2017.10.28 15:46
67

A Honda szinte titokban mutatta be a Honda Neo Sports Café tanulmányt a Tokiói Autószalonon. A forma egyszerű és modern, a részletek szépek, az összhatás és a stílus pedig a két évvel ezelőtt, Olaszországban bemutatott CB4 Conceptet és Six50 Scramblert juttatja eszembe.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Yamaha tényleg megcsinálta a háromkerekű motort

2017. október 25., 16:03 Módosítva: 2017.11.01 11:58
14

Mielőtt félreértés lenne: ez nem tanulmány, ez széria. 2018-tól jön Niken néven, és lényegében ugyanaz, mint a három évvel ezelőtti MWT-9 tanulmány. Az alapot az MT-09 adja a 847 köbcentis háromhengeres blokkjával, amelyből a legvadabb 115 lóerő tör elő, amit valaha tapasztaltam.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rovatok